Monday, April 15, 2013

Castigatoarea concursului realizat cu sprijinul Famous Kids

Pentru concursul nostru realizat cu sprijinul Famous Kids am avut in total 33 de nume pe lista. Toti cei inscrisi la provocarea noastra au intrat automat pe lista, si apoi cei care fie au scris un articol pe blog, fie neavand blog au scris comentariu la postarea cu concursul - aceastia au mai intrat inca o data pe lista (numele duplicate).

  1.   Ramonetta T
  2. Adinas
  3.  andru
  4.  andru
  5.  Daniela Jerghiuta
  6.   Dumitrache Alina
  7.   Dumitrache Alina
  8.   Mami de Rares
  9. Ssimmona
  10. Ssimmona
  11. Raluca
  12. Raluca
  13. Andrea
  14. Andrea
  15. Andreea
  16. viorical
  17. viorical
  18. Alexandra Coltea
  19. Alexandra Coltea
  20. Cheia
  21. Cheia
  22. Lorena
  23. Tatiana
  24. Valentina
  25. Adriana Ioakeimidis
  26. Jo
  27. Jo
  28.  Dana Iasi
  29. Raluca Radulescu, Targoviste
  30. Raluca Radulescu, Targoviste
  31. Dorina
  32. emella ivan
  33. Roxana Mihaela

Am folosit random.org pentru extragere si iata rezultatul:
Numarul 21 - Cheia (cu a doua intrare pentru comentariul lasat la concurs).
Cheia, de la Ne Jucam, ne povesteste pe Facebook activitatile pe care le face in germana impreuna cu baietelul ei. 
Felicitari castigatoarei - te rog da-mi datele tale pentru a intra in posesia voucherului de 40 RON oferit de Famous Kids. Va fi nevoie si de o adresa de livrare in Romania. 
Multumesc Famous Kids pentru sprijin, precum si tuturor participantilor si va astept la celalalt concurs in derulare pe care il avem, dar si la cele ce vor mai urma!

2 comments:

  1. Multumesc mult!!! Eu chiar asteptam sa vina ora de culcare a copiiilor, sa va mai povestesc cum ne-am mai jucat si ce am mai invatat saptamana trecuta, pana nu se termina concursul. Am citit de 2 ori, sa fiu sigura ca am inteles corect. Multumesc mult organizatoarei si de asemeni multumesc Famous Kids! Abia astept sa citesc cum au lucrat si celelalte fete cu copiii!

    ReplyDelete