Thursday, May 26, 2016

Usborne Fingerprint Activities Animals

Cand Ema (Hai sa citim in limba engleza) mi-a propus sa imi trimita cartea Fingerprint Activities Animals pentru I., am avut o mica retinere. Fetita mea are 7 ani deja, oare mai este ea interesata de pictura cu degetelele? Apoi mi-am dat seama ca am inteles gresit. Nu e vorba de pictat cu degetele, ci de amprente si apoi desenat pe seama lor. M-am uitat la descrierea pe site si am vazut ca intr-adevar, cartea e potrivita pentru I, este dedicata copiilor peste 6 ani.
Iar I. a fost foarte incantata de carte! A fost ceva inedit pentru ea si i-a placut mult!

Asadar, cartea Fingerprint Activities Animals este perfecta pentru copii mai maricei carora le place sa deseneze, sa schiteze diverse animalute, dar eu cred ca merge si copiilor mai micuti putin, sub supravegherea parintilor, bineinteles.
Cartea e nou aparuta, din aceeasi colectie fiind si Fingerprint Activities.


Cartea e cartonata si vine cu o tusiera in 7 culori (tusiera noastra e deja folosita, nu am reusit sa ii fac poza indeajuns de repede, I. a ajuns la carte mai repede decat mine:) ).
Fiecare pagina are instructiuni clare. Unele pagini au activitati mai simple, copilul doar pune amprenta, fara a fi nevoie sa deseneze ceva - acestea merg foarte bine la copiii micuti.




Iar la altele, dupa ce face amprenta, copilul continua desenul, folosind un marker negru, sau un creion, sau orice doreste el, pana la urma.

Cum sa faci un catel:

Hamsteri:
Crabi:
Si multe alte planse cu animale.
Va spun sincer, nu ma asteptam ca I. sa fie atat de incantata de carte. A stat destul de mult timp aplecata asupra ei, in repetate randuri, si inca mai are de lucru in ea :) Pare a fi cartea ideala pentru a tine un copil ocupat, mai ales pe vreme ploioasa, in casa:)
Si mie mi-a placut mult. De fapt cel mai mult mi-a placut ca poate fi folosita atat de copiii mai mici, cat si de cei mari, atat de copiii cu talente la desen, cat si de cei mai putin talentati.

Cartea o puteti comanda si voi la Ema - reprezentant Usborne - Hai sa citim in limba engleza - puteti sa aruncati o privire si asupra celorlalte carti pe care le are in stoc, sau care pot fi comandate.

Ema, iti multumim frumos pentru dar, ne-ai nimerit la fix!

No comments:

Post a Comment