Thursday, February 7, 2013

Parerea I-nei asupra unor probleme importante!

Probabil ca va amintiti ca in ultima vreme am citit mai multe carti pe teme biblice, si in general am incercat sa ii explic cat mai mult I-nei despre ce se intampla in Biblie, dar si in Biserica, la Sfanta Liturghie, etc. I. este interesata de aceste carti si de aceste teme.
Si ea intelege, cat intelege, la cei 4 ani ai ei.
Dar mai bine sa va povestesc si voua discutia din seara aceasta :)

Bunica I-nei este racita cobza, a stat in pat azi toata ziua. Spre seara, am vazut-o ca se ridica si o intreb
- 'Ce faci, ai inviat? Cum te simti?'

La care sare I.:
- 'Stii mama, Grandma nu poate sa invieze!'
- 'De ce?' o intreb eu, presimtind un raspuns interesant ...;)
 
Sta I. si se gandeste ....si dupa cateva clipe imi zice:
-  'Pentru ca nu stie sa transforme apa in vin!'

1 comment:

  1. Ce simpatica e I., m-a facut sa rad. O remarca foarte inteleapta :) .

    ReplyDelete