Wednesday, February 5, 2014

5 ani si 4 luni

A trecut din nou timpul si nu am reusit sa postez prea multe....iar cititorii nostri dragi ne intreaba ce mai facem:).
Nu incerc sa scriu azi prea mult, ci doar cate un pic, urmand sa ma stradui sa va mai povestesc mai multe in postarile urmatoare.

Asa cum e si titlul postarii, I. are acum 5 ani si 4 luni.
E...tot asa cum o stiti, voi cei mai apropiati noua :) - vorbareata, jucausa, ghidusa chiar. Cu o imaginatie foarte bogata, tese povesti intreaga zi, face scenarii, joaca roluri, intra in pielea personajelor. Ii place sa se deghizeze, sa-si improvizeze costume si reprezentatii. Mergem la teatru de papusi, desigur.




Nu se da inapoi nici de la jocurile 'baietesti' - cu greu am convins-o sa nu cumparam casca de militar de mai jos :))

Ii place in continuare sa citim: povesti, reviste, enciclopedii etc. Are cartile ei mai usoare pe care le citeste singura de-acum, citim impreuna unde e nevoie, facem cu schimbul cand oboseste. Iar cartile ce sunt peste nivelul ei sa le poata citi singura, i le citesc eu, desigur.


Ii place sa invete in continuare limbile straine. Daca eu o las mai moale, ma trage ea de mana sa-i mai citesc in franceza, sa mai asculte o poveste in spaniola etc.
Mi-a cerut s-o inregistrez jucandu-se, asa ca avem si reprezentatii 'live' :)
In franceza:


Si in germana (care prea putin o invatam, ce prinde ea de la cate un cantec si un desen, asa o data la doua saptamani):


Cu germana am avut o surpriza, acum 2 saptamani, la Centrul Cultural German. Am mers acolo cu dorinta de a o inscrie la cursurile de incepatori, pentru copii. Locurile fiind deja ocupate, am intrebat poate la intermediari o primesc, ea stiind ceva germana. A trebuit sa fie testata daca are nivelul de intermediari. Iar la testare, mare ne-a fost surpriza, ne-a fost recomandata grupa de avansati! Deci ceva germana o fi stiind ea, se pare.

Atat am avut sa va aratam azi, sper sa mai postez in continuare cat de curand, va dorim zile insorite si joaca frumoasa!  :)

4 comments:

  1. E superba I. Si ghidusa, si jucausa si talentata si frumoasa! M-am bucurat foarte mult sa o vad "in actiune". E un copil extraordinar, sa te bucuri din plin de ea!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumim Raluca noastra draga, o sa incerc sa postez mai des despre 'actiunile' I-nei! :)

      Delete