Wednesday, June 20, 2012

Life Cycle of a Butterfly (1)

Saptamana aceasta ne ocupam de insecte deoarece I. este interesata de ele, e curioasa, ii place sa le studieze. Daca zilele trecute am studiat despre buburuze (si I. i-a placut tare mult), acum vom studia mai in detaliu viata fluturelui, vom vedea cum ia nastere, prin ce transformari trece, cum se dezvolta etc.
Ne folosim de mai multe materiale, sunt multe resurse disponibile pe Internet, filmuletze pe youtube, etc:



Am gasit nomenclature cards de tip Montessori foarte frumoase la  http://www.flickr.com/photos/jojoebi/collections/72157603022772523/. Am facut o schema, am povestit despre ea, si apoi I. le-a potrivit pozele si denumirile.



Cartea 'The Very Hungry Caterpillar', de Eric Carle este una din preferate noastre, a fost printre primele carti ale I. O puteti vedea online, citita de autorul ei aici, pe site-ul Barnes & Noble. Mai gasiti acolo si alte carti minunate, lecturate de autorii lor.
Am lucrat cate ceva din pachetul despre omida:

Si voi povesti in postul urmator ce carti am citit si ce am mai facut:)

Edit: Azi e free cartea aceasta, despre fluturi, pe Amazon. Am scris aici cum se pot luat carti free electronice de pe amazon.

2 comments:

  1. Fetitei mele i-a placut mult si filmuletul acesta de animatie, realizat dupa cartea lui Eric Carle: http://www.youtube.com/watch?v=HpISHA8Fs4w

    Vocea naratorului e calda, partea muzicala extrem de bine aleasa...

    ReplyDelete
  2. Multumesc pentru recomandare, nu stiam filmuletul ... intr-adevar, e tare reusit!

    ReplyDelete