Saturday, July 28, 2012

De prin vacanta ... Pestera Ursilor

Suntem in vacanta la bunici la Beius, in judetul Bihor. Daca in primele zile, am umblat pe strazi cercetand toti puii, cocosii, gainile, ratele, ba chiar si paunii din curtile vecinilor, am inceput sa facem si mici excursii prin imprejurimi - sunt multe obiective turistice in zona, foarte aproape de noi.
Azi am fost la Pestera Ursilor, la Chiscau. E foarte aproape de noi, in jur de 20 km. Multi turisti, chiar si straini. Mai multe detalii si multe poze din pestera, aici.

Pe drum
Mama, pasarelele canta altfel decat acasa!
Pisicute de jucarie cumparate de la tejghele.
N-am scapat fara cumparaturi ...
Ne jucam cu animalutele cumparate
Mai trebuie si odihna, nu?

4 comments:

  1. Offffff.... ce dulce e I.!!! E o super simpatica, imi vine s-o iau acasa :)

    ReplyDelete
  2. Multumim, Raluca :) Mie imi place ca se stie bucura de lucruri simple, de natura, de munte, de apa ... chiar daca mai trebuie sa mai cumparam si cate-o pisicuta de jucarie cateodata;)

    ReplyDelete
  3. Fotografiile cu I. sunt minunate! Vacanta placuta tuturor!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumim mult, si voua, o vacanta minunata!

      Delete