Tuesday, July 3, 2012

Una, alta

Am lucrat azi cu un puzzle primit de la Raluca (multumim, din nou!) cu piese care contine numele animalelor de la ferma, formate din 3-4-5 piese, cu o litera pe fiecare piesa. Am ales cuvintele numai cu 3 litere (sunt mai multe decat apar in poza).


Am cercetat cu ce litera incepe fiecare cuvant si am incercat sa citim.


Am lucrat cu un joc senzorial imprumutat (multumim mult!), copilul trebuie sa potriveasca piesele dupa textura. Pe fiecare piesa este un material diferit, iar tabla in sine are aceleasi materiale cu care se potrivesc piesele. Copiii mai mari pot face acest joc legati la ochi. Este un material in stil Montessori.


Si un puzzle de lemn, in straturi, cu tema corpului uman. Pe I. o intereseaza din ce este alcatuit corpul nostru, m-a intrebat daca si pisicile au schelet, ca si noi oamenii.


Si o mica discutie. Ei ii place mult sa discute, aici povestea ca, in urma cu o seara, a intrat un fluture in bucatarie, iar bunica (Grandma) a incercat sa-l dea jos de pe perete cu o matura :)


6 comments:

  1. Excelent! Stam cu totii si ne uitam la I. plini de admiratie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumim, Camelia! Ea incerca sa se uite la mine, ca nu ma vedea bine :))

      Delete
  2. Hi Adina! I wish I could read Romanian!! It looks from the pictures like you have some wonderful tools for working with English with your daughter! Best of luck to you!
    Kate

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi Kate, thanks for stopping by! It did cross my mind to make the blog bilingual, too! I'll let you know when I do that! :)

      Delete
  3. Woooow......e atat de dulce!!! Nici eu nu vorbesc engleza atat de bine ca ea:))

    ReplyDelete