Thursday, January 17, 2013

Storynory - Free Audio Stories for Children/ Povesti audio in engleza pentru copii

Tot cautand povesti audio pentru copii in engleza (I-nei ii plac mult povestile audio), am dat peste Storynory - un site plin de povesti audio pentru copii in engleza, gratuite! Povestile le puteti asculta online, la ei pe site, sau le puteti descarca pe calculator, in format MP3. Sunt multe povesti, placute, voci frumoase - si zic eu, de folos copilasilor care invata engleza.

In partea de sus a Storynory sunt mai multe categorii:
Fairytales - povestile fratilor Grimm, povestile lui Andersen, ale lui Perault, fabulele lui Esop etc.
Povesti clasice, unde veti gasi si Nursery Rhymes
Povesti educationale - unde este si o sectiune de povesti biblice.
Dar si alte povesti originale, moderne, poate for fi pe gustul copiilor vostri.

Voi stiti alte locuri unde se mai gasesc povesti audio pentru copii in engleza / franceza / spaniola?

18 comments:

  1. Multumim pentru pont, e o resursa excelenta!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cu placere, si eu am fost foarte incantata de ce am gasit acolo!

      Delete