Friday, August 2, 2013

Exploring Ancient Egypt / Introducere in Egiptul Antic

[En]

We didn't really have any history-related activities until a few days ago when I. asked me what a mummy is. From a simple discussion, we ended up throwing a history lesson on Ancient Egypt.
This is what we used:

Materials that we used
Very curious about everything Egypt-related
We also used:
We watched a movie about the interior of King Tut's and lots more.

And we had a small activity on how to make a paper pyramid, using a template.

It was a great succes, the lesson on Egypt, I.(almost 5) kept coming back to find out more. She learned a lot and her favorite was Queen Nefertiti!


[Ro]
Si iata ca am avut si prima lectie de istorie! Totul a inceput de la un puzzle nou ce i l-am dat I.-nei, pe tema 'O vizita la muzeu', si care pe langa altele, continea si o mumie. I-na m-a intrebat, bineinteles, ce e aceea o mumie? Am incercat sa-i explic si, din una in alta, am ajuns la o adevarata incursiune in Egiptul Antic!

Am scotocit dupa cartile ce le aveam pe tema asta, dar si dupa cele cateva obiecte ce le-am adus din excursia mea in Egipt, acum cativa ani. Bineinteles ca nu am gasit piramidele in miniatura, insa am gasit si printat cateva carduri despre Egipt.

Asa ca, de cateva zile exploram Egiptul antic!

Am gasit carduri gratuite in stil Montessori despre viata in Egiptul antic.

Pagini de colorat: aici si aici.

Un film despre interiorul mormantului lui Tutankamon si nu numai.

O mica activitate - cum sa faci o piramida de hartie, cu template.

Se pare ca a fost o tema foarte interesanta, I-na a fost fascinata, a tot cerut mai mult, sa citim mai mult, sa afle mai mult. A retinut multe si dintre toate, Nefertiti a ramas preferata ei!

1 comment:

  1. Si pe mine azi m-a intrebat Iulia despre faraoni, asa ca o sa-i pregatesc si eu o lectie, resursele tale imi sunt de mare ajutor. Multumesc.

    ReplyDelete