Wednesday, August 28, 2013

The Mitten

O poveste pe care Irina o indrageste mult este 'The Mitten' (autor Jan Brett). O avem in format audio, e cu cantece, repetitiva, perfecta pentru cei mici. Dar mai bine o las pe ea sa o povesteasca :)



Cum am facut manusa? Am printat-o de aici, I. a decorat-o cu stampile (care s-a nimerit chiar sa fie cu o manusa - le-am luat din Auchan de curand, sunt 8 in cutie, cu vreo 6 RON cutia, de calitate buna). Cand a fost gata, am lipit manusa. Apoi a colorat animalutele, le-am decupat ca sa dramatizam povestea - animalele au intrat rand pe rand in manusa.



Da, si un turn a facut :)
I-a placut mult cum a iesit manusa si jocul :)
Craftul cu manusa l-am luat de aici.

Alte materiale:
- http://www.homeschoolshare.com/mitten.php
- http://homeschoolcreations.com/TheMittenPrintables.html

 Povestea o gasiti si pe Youtube.

Noi am folosit si o varianta mai scurta a povestii, buna pentru exersarea cititului - am luat-o de pe Reading A-Z. Daca va faceti cont la ei, puteti descarca cateva carti gratuit.

No comments:

Post a Comment