Tuesday, October 21, 2014

The Usborne Illustrated Classics. The Secret Garden and Other Stories

Am cumparat aceasta carte la recomandarea Ancai, repezentant Usborne, pe care o gasiti In Minunata Lume a Cartilor.
Si este o carte absolut minunata, nu ma asteptam sa fie atat de frumos ilustrata, desi deja suntem obisnuiti cu calitatea cartilor editurii Usborne. Dar nu numai ilutratiile sunt frumoase, povestile care le-am gasit in aceasta carte ne-au fermecat si pe mine si pe I. in aceeasi masura.
Acum avem sansa sa citimo seama de povesti clasice, in varianta prescurtata, adaptate pentru copii.
"The Usborne Illustrated Classics. The Secret Garden and Other Stories" este un volum nou aparut, recomandat copiilor peste 7 ani, dar care poate fi potrivit si pentru copii un pic mai mici.


Acestea sunt povestile incluse in carte:


Iata si cateva imagini din carte:

The Wizard of Oz
Heidi
The Railway Children
The Secret Garden
I. a indragit imediat povestea 'The Wizard of Oz' si de aceea a trebuit sa incepem cu ea. Am inregistrat-o mai jos in doua mici fragmente in timp de citea la prima vedere. Daca in unele locuri nu se inteleg cuvintele, e din cauza ca citeste repede, mai mult pentru ea, decat pentru noi:)




Am cautat versiunile audio ale acestor povesti si am reusit sa gasesc o parte din ele, pe acest site - aici aveti The Wonderful Wizard of Oz, si aici este The Secret Garden. Tot acolo l-am gasit si pe Black Beauty. Acestea sunt versiunile complete, nu prescurtate.

Si, din intamplare, am gasit azi pe youtube, versiuni animate foarte frumoase pentru Black Beauty, The Wonderful Wizard of Oz si The Secret Garden.

(I. are 6 ani)

No comments:

Post a Comment