Monday, January 26, 2015

Aplicatii iPad/iPhone pentru invatare limbilor straine acasa (pentru copii)

In postarea aceasta m-am gandit sa va prezint o partea din aplicatiile pentru ipad/iphone pentru copii pe care noi le-am folosit si care sunt utile pentru invatarea englezei (sau a altor limbi) acasa.

In postarea anterioara am vorbit despre programele care ne ajuta sa incepem invatarea limbilor acasa, mai ales atunci cand noi, parintii, nu sunt fluenti in acea limba.
Unele din aceste programe au si variante de aplicatii pentru iPad/iPhone (unele sunt probabil disponibile si pentru Android, insa eu nu sunt familiara cu acestea.)

Iata cateva aplicatii care noi le-am folosit pana acum. In general, acestea se recomanda copiilor cu varsta cuprinse intre 1 si 6-7 ani.
  • Little Reader Touch - e unul din programele si aplicatiile mele preferate. Linkul duce la varianta gratuita, iar daca va place, puteti achizitiona nivelele urmatoare, fiecare pe rand.  
Little Reader Touch
Bitsboard app
  • Bitsboard - free de la Grasshopper Apps - este o colectie de flashcards cu sunet, care pot fi modificate, cu poze frumoase, cu mai multe jocuri incluse. Am incercat-o, mi-a placut, va sfatuiesc sa o incercati si dvs.
  • Little Pim app - cei de la Little Pim au si ei o aplicatie gratuita cu flashcarduri.
  • Princesses Learn German - free - o poveste draguta in engleza, care ne invata si alte limbi straine, de exemplu germana, prin cate un cuvant pe fiecare pagina si cantecele. Sunt si alte cateva povesti de cumparat pe langa.
Princesses Learn German
Princesses Learn German

  • LinguPinguin - sunt aplicatii bilingve, pentru invatarea cuvintelor de baza, foarte dragute pentru cei mici. Varianta intreaga, de cumparat, are si un joc de recunoastere a cuvintelor la sfarsit. 
  • Early Lingo - din nou, o aplicatie pentru invatarea primelor cuvinte, nu este gratuita, de aceasta data.
Aceste aplicatii pot fi setate pentru invatarea a diferite limbi, trebuie sa va uitati ce setari au, daca au limba straina pe care o cautati. Eu va recomand sa va jucati impreuna cu copilul, sa interactionati cu el in timp ce foloseste astfel de aplicatii.
Voi ce alte aplicatii cunoasteti/folositi pentru invatarea limbilor straine?

No comments:

Post a Comment