Monday, January 12, 2015

Usborne Stories from Around the World for Little Children

O alta carte tare indragita de noi, pe care I. a primit-o cadou de Craciun, este Stories from Around the World for Little Children, de la Editura Usborne, ajunsa la noi via Carticica.
Cartea e o adevarata bijuterie, in format mare, cartonata, ilustratii superba, mai ales coperta este atat de frumoasa, incat am stat si m-am minunat, mie mi se pare cartea de mai frumoasa de la Usborne din cele ce le avem pana acum. Am pastrat-o pentru Craciun, mi s-a parut cartea perfecta de pus sub brad.


Cartea contine 5 povesti din jurul lumii, cu text nu foarte lung pe fiecare paginia, ideala pentru a le citi celor mai mici, sau pentru cei mai marisori care citesc deja in engleza. Fiecare poveste ilustrata in alt mod.


The Dragon Painter:

How Zebras Got Their Stripes:


Alladin:

Am rugat-o pe I. sa isi aleaga o poveste si sa ne citeasca putin din carte, pentru a va face o imagine mai clara despre carte.

(6 ani si 3 luni)

No comments:

Post a Comment