Thursday, April 24, 2014

Doi ani de franceza / After 2 years of Learning French

Au trecut 2 ani de cand ne-am apucat sa invatam franceza acasa, pe langa engleza si romana, in acel moment. Nu a fost in planul meu sa devina fluenta in franceza, si mai degraba imi propusesem o familiarizare cu limba, sa invatam cateva cuvinte, etc. Dar ca de obicei, iese altfel decat credem noi - asa ca s-a dovedit ca I. ii place mult franceza, a invatat mult prin cantece, carti, povesti audio si desene in franceza, dar de mare ajutor ne-au fost si atelierele saptamanale de la Centrul Cultural Francez.

Acum, dupa 2 ani, cu toate ca nu a avut parte de expunere zilnica la franceza, se descurca destul de bine. Am inregistrat-o azi povestind din Histoires Pour les Petits o poveste ce ii place asa de mult, ca aproape o stie pe de rost (si citind si cate un cuvant ici-colo, a inceput sa citeasca cate un pic si in franceza, ea de capul ei, insa regulile sunt multe si diferite fata de engleza, inca nu am invat-o regulile in franceza).


Mai multe detalii despre cum am inceput noi sa invatam franceza si materiale folosite, le gasiti in sectiunea French Learning a blogului nostru.

1 comment:

  1. Foarte frumos si merita aplauze....si eu doresc sa invat lb franceza impreuna cu baietelul meu dar sincer nu stiu de unde sa incep si cu ce sa sfirsesc :)

    ReplyDelete